Tento eshop používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Prodávající se s kupujícím dohodli na níže uvedených způsobech dodání zboží
Česká republika
Zboží zasíláme prostřednictvím přepravní společnosti na dodací adresu zadanou při vyplnění objednávky.
K přepravě využíváme služeb dodávkové služby Česká pošta a Zásilkovna
Předpokládaný čas doručení zásilky Vám bude sdělen na vyžádání pracovníkem expedice.
Česká pošta dobírka obyčejný balík- doprava 146,- dobírka 20,- celkem 166,- Czk
Česká pošta dobírka balík do ruky - doprava 177- dobírka 20,- celkem 197,- Czk
Česká pošta bez dobírky obyčejný balík předem na účet ČR - doprava 99,- dobírka 0,- celkem 99,- Czk
Česká pošta bez dobírky balík do ruky předem na účet ČR - doprava 120,- dobírka 0,- celkem 120,- Czk
Zásilkovna bez dobírky balík na pobočku předem na účet ČR - doprava 79,- dobírka 0,- celkem 79,- Czk---- váha do 5kg
Zásilkovna dobírka platba na pobočce balík na pobočku ČR - doprava 79,- dobírka 20,- celkem 99,- Czk----váha do 5kg
Slovenská republika
Zboží zasíláme prostřednictvím přepravní společnosti na dodací adresu zadanou při vyplnění objednávky.
K přepravě využíváme služeb dodávkové služby Česká pošta,Slovenská pošta a Zásilkovna
Předpokládaný čas doručení zásilky Vám bude sdělen na vyžádání pracovníkem expedice.
Česká pošta bez dobírky obyčejný balík předem na účet SK - doprava 169,-Czk,- v eurech 7,68 Eur,- celkem 169,- Czk 7,68 Eur---váha do 5kg
Zásilkovna bez dobírky obyčejný balík předem na účet SK - doprava 109,- Czk,- v eurech 4,95 Eur,- celkem 109,- Czk 4,95 Eur---váha do 5kg
Platba na učet u Fio banky na Slovensku
Mezinárodní doprava ostatní země
Při zasílání do zahraničí jsou ceny individuální dle ceníku dopravce.
Informace, o přesné ceně konkrétní zásilky, lze získat u pracovníka expedice naší společnosti (orientační tabulka).
Ceník doběrečného:
Na dobírku do zahraničí /ostatní země) neposíláme, vždy pouze platba předem převodem na český nebo euro účet.
Poškození zásilky v průběhu přepravy
Příjemce by měl při přebírání zásilky od přepravce provést kontrolu, zda je obal neporušený a zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. Když jsou při této přejímce zjištěny zjevné vady na balíku popř. na zboží samotném, odpovídá příjemce za to, aby tyto skutečnosti byly oznámeny písemně řidiči do protokolu o převzetí v okamžiku doručení. V případě, že tuto skutečnost zjistíte do tří pracovních dní od doručení zásilky, můžete se obrátit přímo na přepravce přes jejich reklamační formulář z důvodu urychlení celého procesu reklamačního řízení. Po třech pracovních dnech od doručení zaniká možnost uplatnit vady vzniklé v průběhu přepravy u dopravce dle jejich platných obchodních podmínek.
CENA DOPRAVY SE MŮŽE MĚNIT V PŘÍPADĚ ZASLÁNÍ OBJEMNÝCH NEBO TĚŽKÝCH VĚCÍ
o tomto budete informování mailem a cena dopravy podléhá Vašemu schválení.
Je nutno zdržovat se na adrese dodání,udat funkční telefonní číslo a mít funkční zvonek a označenou schránku.
Dodací lhůta v případě že je zboží skladem,předá se dopravci do 5 pracovních dnů.Dodací lhůta může být vzhledem k okolnostem přiměřeně prodloužena/vyšší moc/.
Doručovací lhůty jsou uvedeny ode dne odeslání, nikoli objednání!! Tyto informace jsou vyčleněny z přepravních podmínek společností. Chybou přepravní společnosti může dojít ke zpoždění balíku. Za toto zpoždění nejsme odpovědni!! Balíky nedoručují naši zaměstnanci, ale zaměstnanci přepravní společnosti, tudíž nejsme za jejich chování a jinou doručovací dobu odpovědni!!
Pokud poškozenou zásilku převezmete a zjistíte poškození zboží až po odjezdu přepravce, neprodleně oznamte tuto skutečnost přepravci České poště. Se zásilkou dále nemanipulujte a je zapotřebí ponechat přepravní obal. V žádném případě neposílejte zpět! Přepravce s vámi sepíše protokol o škodě. Tuto skutečnost nám oznamte e-mailem na adresu info@darr.cz
Většina zboží je neustále skladem takže expedici zbytečně neprodlužujeme, v případě výpadku skladových zásob je kupující neprodleně informován a je s ním dohodnut další postup.
Povinnost prodávajícího dodat objednané zboží je splněna okamžikem předání přepravní službě k přepravě na adresu uvedenou v objednávce kupujícího.
Tímto okamžikem přechází na kupujícího veškeré nebezpečí škody na zboží/poškození,ztráty,odcizení/.
Každé zboží předané prodávajícím přepravci k přepravě je pojištěno.